Here we go again

Nu ska jag ta mig ett tappert försök till att börja blogga igen. Brukar skriva att man inte ska förvänta sig för mycket men nu jävlar!

Nytt år, nya tag!

Det nya året firades med de bästa och blev lyckat.Dansade och dracks en del men jäkligt roligt var de!

Så de här två dagarna efter nyår har det inte hänt speciellt mycket. Igår förflyttade jag mig från sängen, till soffan, till att köpa pizza, till soffan och sedan till sängen igen. Men jävlar va gott de va med pizza!

i morgon är de på med långkjol igen och iväg och jobba. yey...



Söta Åke som var lugn ikväll för en gångs skull!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!