Världens bästa

Nu har jag försökt minst 10 ggr för att börja det här inlägget. Jag vet inte hur jag ska börja, eller förklara. Kan man egentligen förklara sin kärlek för någon i ord? Jag har till&med bara svårt att kunna förklara när vi står öga mot öga. Jag blir stum av dig och just därför vet jag inte riktigt hur jag ska förklara.

För alla andra verkar det så lätt att kunna skriva ner en hel A4 av kärleks förklaringar till varandra. Jag kan inte, jag vet inte hur man gör, vart jag börjar. Är jag den enda som blir stum av min kärlek? Är jag den enda som inte kan skriva långa kärleksförklaringar utan tycker att kärlek är så mycket mer än ord? En känsla, som är helt magisk som bara vi två människor kan känna mellan varandra. För någon sorts dragningskraft har vi som ingen annan känner av.

Så det här skulle varit min kärleksförklaring. Men jag åstakom ingenting av det jag försökte skulle bli en romantisk kärlekförklaring. För det jag försökte få fram av den här texten var

Totte, jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!